AccelerateRx iskola előkészítő program

Az amerikai AccelerateRx iskola előkészítő program megszületése óta hiánypótló szereppel bír a nemzetközileg elérhető kognitív fejlesztő programok között. A legmagasabb tudományos kutatásokkal alátámasztott BrainRx program kistestvéreként ismertté vált AccelerateRx program olyan iskolai előkészítő óvodásoknak , mely valódi,  jól látható és maradandó segítséget nyújt akár a súlyosabb kognitív elmaradásokkal rendelkezők számára is!

Az AccelerateRx kognitív program során lehetőségünk van az előzetes iskolaérettségi vizsgálat alapján maximálisan személyre szabni a program kiindulási nehézségi fokát. A teljes program során úgy variálhatjuk mind a nehézségi szinteket, mind pedig a feladatok komplexitását, hogy a gyermek komfortzónáján belül maradva ugyan, de állandó kihívásokat megdöntve strukturálhassuk újra gondolkodását. Az agytréning hatására ez az iskola előkészítő foglalkozás olyan kulcsképességeket erősít a gyermekekben, amelyekkel nem csak iskolaérett, de lelkes és sikeres kisiskolássá válik.

Kiknek segít? A rendkívül szisztematikusan felépített, fokozatosan nehezedő és igen jól egyénre szabható iskola előkészítő program elsősorban az alábbi esetekben rendkívül hatékony (4,5 éves mentális életkor felett):

  • iskola előkészítő foglalkozásként normál fejlődésmenetű gyermekek esetében az iskolaérettség megalapozásának céljából
  • idegrendszeri éretlenség esetén, amikor impulzív a gyermek, „pörög”, izeg-mozog; vagy épp lassabban tanul, lassabban gondolkodik
  • szenzomotoros integrációs zavar esetében
  • több területre kiterjedő, általános fejlődési megkésettség esetén (kortársaktól való lemaradás észlelésekor, akár intellektuális képességzavar esetén is)

Similar Posts

  • Az AccelerateRx iskola előkészítő program maradandó hatásai:

    ⭐️Az iskolaérettség kritériumainak teljesítése, sőt meghaladása ⭐️Intelligencianövekedés ⭐️A logikai gondolkodás fejlődése ⭐️A szókincs növekedése, a beszédértés fejlődése, ügyesebb mondatalkotás ⭐️A ceruzafogás javulása, jobb grafomotorika és ügyesebb szem-kéz koordináció ⭐️A téri tájékozódás fejlődése, a testkép pontosabb kialakulása ⭐️Az önszabályozási mechanizmusok erősödése, a  frusztráció és ellenállás csökkenése, dührohamok csökkenése ⭐️Gyorsabb feldolgozási és feladatmegoldási sebesség ⭐️Az emlékezet fejlődése,…

  • Sikeresen vissza az iskolába!

    A nyári szünetről a katonás iskolai rutinra való átállás még a legszabályozottabb családok számára is kihívást jelenthet. A lefekvési és ébredési szokások megváltozásán túl a legtöbb diák a „nyári leépülés” valamilyen formáját tapasztalja: a nyári szünetben sok – egyébként sem túl erős – képesség még tovább gyengülhet. A Gem Tanulási Központ szakmai vezetője az alábbi…

  • Minden gyermek megérdemli a sikert!

    Az órák mások, mint a hagyományos iskola előkészítő tanfolyamokon: ✅tudományos alapon működnek (az Amerikai Pszichológiai Társaság által elfogadott kutatásokon alapuló, professzionális kognitív programmal dolgozunk) ✅egyéni iskola előkészítő foglalkozás (a csoport okozta zavaró tényezők kiszűrésére, a hatékonyság növelésére) ✅személyre szabott program (alapos mérés után a gyermek képességeihez nagyon pontosan illeszkednek a feladatok) ✅mind a nyolc kognitív…

  • Mik az iskolaéretlenség tünetei?

    A mentális életkor azt mutatja meg, hogy a gyermek mentális fejlődése, intellektusa, kognitív részképességei milyen életkornak felelnek meg. A mentális életkor eltérhet a valós életkortól, a gyermeknek lemaradása lehet, de túl is teljesítheti a kortársait bizonyos területeken. A későbbiekben a „lemaradásból” tanulási nehézségek, tanulási zavarok alakulhatnak ki. A szülők gyakran úgy érzik, hogy „valami nem…

  • Nem misztikum! – Az iskolaérettség kritériumai

    A szeptemberi iskolakezdés minden családban nagy kihívás. A kis hétéves életében az első nagy „korszakváltás”, amely lehet izgalmas, újdonságokkal, érdekességekkel teli kaland, de szorongásokkal, félelmekkel járó időszak is. A január-februári iskolaérettségi vizsgálatok eredményéből jól lehet következtetni arra, hogy ősszel mi vár ránk, hiszen a gyermek érettsége nagyban meghatározza azt, hogy a kettő közül mire számíthatunk….